check
התקבלתי מה עכשיו? | he-overseas

התקבלתי מה עכשיו?

התקבלתי, ומה עכשיו?

 

ברכות על קבלתך לאוניברסיטה העברית. שנת הלימודים תשפ"ה תיפתח ביום שלישי 29.10.2024.

עליך להכיר את אתר המידע האישי. שם יש הודעות מטעם האוניברסיטה, אפשרות להתחבר לתא המייל שנפתח עבורך, לינק לתשלום מקדמת המימוש ושכר הלימוד וכן פרטים על הלימודים ועל התשלומים ואישורים להדפסה.

 

מידע אישי

 

I'm accepted, what next?

 

רשימת בדיקות לפני תחילת הלימודים:

האם התקבלתי על תנאי? 

עליך לבדוק במכתב הקבלה אם צויינו תנאים לקבלה. תנאים אפשריים הם: הגשת מסמכים, בחינות בשפות וכדו'.
    א. יש להציג במדור לקבלת תלמידים מחו"ל תעודות מקוריות ורשמיות או לדאוג לכך שנקבל את התעודות ישירות מבית הספר/האוניברסיטה. לאוניברסיטאות בחו"ל אשר שולחות עותק דיגיטלי מאובטח באמצעות המייל ניתן לתת את הכתובת oritk@savion.huji.ac.il 
    ב. עמידה בדרישות העברית כמפורט באתר
    ג. עמידה בדרישות האנגלית כמפורט באתר

קבלה על תנאי לתואר ראשון תקפה רק כל עוד ההרשמה לחוג פתוחה. עם סגירת ההרשמה לחוג, יידחו המועמדים שלא הגישו את כל הנתונים, למעט תלמידי מכינת חו"ל משנת תשפ"ג. במקרים מסויימים, עם השלמת הנתון החסר, ניתן יהיה לבקש להצטרך לרשימת המתנה.

 

 

האם אני זקוק למעונות?

ניתן להירשם ולשלם באמצעות האתר. גם תלמידים שהתקבלו על תנאי יכולים להירשם ולשמור מקום במעונות.

האם אני זקוק לויזה?

פרטים על ויזות ואישורים באתר המשרד הבינלאומי.

האם שילמתי מקדמת מימוש?

מועמדים אשר התקבלו ללא תנאי נדרשים לשלם מקדמת מימוש עד לתאריך המצויין על מכתב הקבלה, על מנת על  לשמור על מקומם בתכנית. תכניות תחרותיות ל תואר בוגר עשויות להחליט, בשלב כלשהו, לבטל את קבלתם של מועמדים אשר לא שילמו את מקדמת המימוש. פרטים נוספים לגבי אפשרויות התשלום בלינק.

האם אני זקוק לסיוע כספי?

תלמידים עולים חדשים אשר זכאים לעזרה ממינהל הסטודנטים צריכים לפנות אליהם עם עותק מכתב קבלה ללא תנאי . התלמידים חייבים לשלם את התשלומים לאוניברסיטה על פי הנהלים ומינהל הסטודנטים יחזיר להם את הכסף לחשבונם. תלמידים אשר זקוקים לעזרה כספית נוספת או תלמידים בעלי אזרחות ישראלית שאינם זכאים לעזרה כעולים חדשים, יוכלו לפנות למדור סיוע בדיקנט הסטודנטים.

תשלום ראשון ללימודים

מידע מלא על תשלומי שכר לימוד באתר מדור שכר לימוד ותשלומים. רק מועמדים אשר שילמו את מקדמת המימוש יקבלו לינק להמשך תשלומי שכר הלימוד.

רישום אקדמי לקורסים

הרישום לקורסים נעשה באמצעות האתר. האתר ייפתח לרישום במהלך חודש ספטמבר. ניתן לעשות שינויים בתכנית הלימודים רק עד סוף השבוע השני ללימודים. רק מועמדים אשר שילמו את מקדמת המימוש יוכלו להירשם לקורסים.

שירותי תמיכה וליווי

האוניברסיטה מעניקה שרותים שונים לתמיכה וליווי במסגרת היחידה ללקויות למידה וקשיי קשר, השירות הפסיכולוגיה, היחידה לנגישות ומוגבלויות והיחידה לשוויון הזדמנויות. פרטים באתר דיקנט הסטודנטים.
כמו כן, סטודנטים המתקשים בשפה העברית, יוכלו לבקש ממורה הקורס להגיש עבודות באנגלית וכן יוכלו לקבל הקלות בבחינות, כמפורט בנהלי הוראה ולימודים.

כרטיס סטודנט

את התמונה יש להעלות באמצעות אתר המידע האישי. הכרטיס מונפק אחרי תשלום מספר 1 של שכר הלימוד.

שירותי מחשוב

האגף למחשוב באוניברסיטה העברית מספק שירותי מחשוב, טכנולוגיה, תקשורת ומידע לקהל מגוון המונה את סגל העובדים האקדמי, סגל העובדים המנהלי, סטודנטים וחוקרים. מידע נוסף באתר האגף.

ביטול הרשמה

מועמדים אשר מחליטים לבטל את הרשמתם לשנת הלימודים 2024/25 ויגישו בקשה רשמית לפני 15.8.2024 יקבלו החזר מלא של מקדמת המימוש. אלו אשר יבטלו לפני 15.9.2024 יהיו זכאים להחזר מחצית מסכום המקדמה. 
פניות לביטול ההרשמה יש לשלוח למדור לקבלת תלמידים מחו"ל באמצעות המייל admissoin@savion.huji.ac.il או באמצעות מערכת הפניות.